Ölmage, infektion (?) och JF

Just i skrivande stund har jag precis avslutat kvällens första öl. Jag har JF ikväll ( Joel Fritt, det är sak samma som föräldrafritt egentligen, fast mycket, mycket tråkigare...) så jag tänkte pigga upp min kväll med en öl, eller två.
Dessutom har jag inte kommit över graviditetsmissödet ( läs inlägget nedan...) så jag tänkte att jag i annat fall kan dra till med en rejäl ölmage, för att ha något att skylla på ifall frågan någonsin dyker upp igen.

Filip skrattade sig halvt ihjäl igår när Joel berättade att en tjej på jobbet trott att jag var gravid. Sedan satt han och småfnissade för sig själv ett bra tag efter det. Jag ville mest sjunka genom jorden. Men det gjorde jag inte, jag somnade i soffan istället med VildeValdemar tätt intill mig. Ja, jag spoonade med Vilde. Det var mysigt.

Jag har jobbat hela helgen, det har varit rätt lugnt, men det värsta är att jag har varit så trött på morgnarna, och sovit grymt dåligt på nätterna, men imorgon får jag sovmorgon... Eller.

Nej, det får jag ju inte. Mitt stackars operationssår har fått en böld, som efter förband med alsolsprit har minskats och istället ligger kvar som en stor, röd blemma över ärret. Därför måste jag stiga upp o8.oo imorgon för att ringa VC och boka en tid. Jag hoppas verkligen att det inte är en ny infektion, men hey, det är ju jag, så det lär ju vara en infektion.
Hurra! ....

MLY skålar för allt som är värt att skålas för. Exempelvis att Guntrum är så förbaskat gott.
/MLY

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket!!!

Mitt internet har bestämt sig för att jävlas de senaste dagarna och jag kan inte se menyerna på bloggarna, skulle gärna se dina bilder.. Du kan inte länka till dom? haha besvära lite ;P

Postat av: Rebecca

Hoppas att det är ok med såret.... men hävdar fortfarande att jag är bästa fääääästfotografen ;) PUSS babe

2008-07-21 @ 01:39:04
Postat av: Emelie

Okej låter nice, har du bilder på dom med?

Nej detta är min första, men jag har redan börjat planera flera ;P det jag mest vill ha och velat ha jätte länge nu är en stor drake på ryggen, men den summan som det kommer gå på.... så måste jag ha ett välbetalt jobb för att klara det. Suger :P

2008-07-21 @ 21:04:32
URL: http://mymitire.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback