Tvestjärtar

Nu har min älskade åkt till Halmstad, eller, han åkte ju redan vid 12, och jag saknar honom redan! Snyft!
Har varit på VC och fått konstaterat att min svullnad på ärret inte var någon infektion. Troligtvis en sutur eller ett hårstrå som inte kommer ut ordentligt dock. Så får pilla upp det. Hurra...

När jag värmde min mat i micron innan idag så upptäckte jag en tvestjärt som kröp runt under den där snurrande glasskivan. Den upptäckte jag dock efter att jag ätit upp maten och skulle rengöra micron. Nu mår jag fortfarande illa och får för mig att den har lagt små tvestjärtsbarn i min mat, som i sin tur kommer äta upp mig innifrån. Uääärk!

Nu tänkte jag köra ner till systemet, köpa en box guntrum och supa mig full. Ha. Eller inte. Men ta ett glas vin eller två medan jag städar lägenheten. Sedan ska jag sitta bänkad vid tvn. Ni har väl inte missat att kanal 5 sänder underbara Queer As Folk på kvällarna. Ah, lovely. Jag tvingade Joel och Mattias att se det med mig igår, de satt och plågades under sexscenerna ;) haha.

Jag återkommer, om jag inte blivit uppäten av tvestjärtar vill säga ( ... )


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback