Ungar på Systembolaget = big no no

Ibland blir jag trött på ungar. Riktigt förbaskat trött. Men mest trött blir jag på föräldrar som inte ser över sina ungar.
Var nere på Bolaget innan. Vid nummerlappsmaskinen står en liten knodd och trycker ut nummerlappar för fulla muggar. När hon har hela näven full med lappar vänder hon sig om och visar stolt sin pappa. Då märker mamman ( som står i kassan) att ungen har tryckt fram sisådär 15 lappar och springer fram och säger till ungen.

Dessvärre var ju familjen tysk, så jag fattade inte vad de sa, det enda jag förstod var nicht. typ.

Men jag fick tillslut min bag in box.

Så nu ska jag väl dra fram dammtrasan och dammsugaren. Får ju hålla mig sysselsatt till Joel kommer hem igen.
Det blir 5 låååånga dagar, eller är det fem? ja det är det nog. Men jag jobbar ju imorgon, torsdag och på fredag, sen blir det väl fest här på fredag, så tjejer ( sara, rebecca och jessika om du läser det här ) var så snälla och kom hit och drick vin med mig då :)

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback