Coola krejjer minsann!

Jahapp. Här sitter jag, nyduschad och med en snus på plats. är det inte härligt så säg?
Idag har jag absolut inte gjort något vettigt. Eller har jag det?
Jag steg upp efter att Joel ringt och väckt mig. Men det gjorde inget, för jag har vaknat hela tiden av några jävlar som klipper buskar och gräsmattor här utanför lägenheten.. Suck. Vad jag längtar till jag får en lägenhet där man sköter sådant själv, så man slipper bli störd av ettriga maskiner alldeles för tidigt på morgonen...

Sedan har jag läst, kokat potatis och ätit min potatis med lite sill till. Sen har jag kikat på Sex And The City, ha, samma avsnitt som fröken Gråberg minsann med kollade på. Coolt. 
Sen har jag diskat och bäddat sängen och rensat lite på bordet för att sedan krama om min älskade som kom hem vid 15. Sen gjorde vi lite barnförbjudna saker med ^^

Nu ska håret torkas och friseras för att sedan göra sig redo för ett besök på Elme. Joel och jag ska äta ute idag. Skönt. Slippa krångel med att bestämma mat, laga maten, slippa disk osv. Jag bjuder ( det var ju en del av hans present) och så ska vi dricka alkohol till maten. För att sedan traska hemmåt hand i hand och kolla på fotboll och eventuellt dricka lite mer alkohol.

Imorgon är jag helt ouppbokad så den som känner för att förgylla min dag med någon trevlig aktivitet kan väl göra det!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback