I´m a freak!

Fy fan vad härligt det är att vakna upp en söndag och inte vara bakfull! Eller, det är ju inte så konstigt med tanke på att jag INTE festade igår som så fallet egentligen skulle vara. Istället satt jag först hemma, mådde skit och hade ont i min lilla hals. Så bakfull var jag kanske inte, men jag mådde illa och hade ont i magen. Kanske bakfull ändå? Äh. orka spekulera.

Jag brände en ny underbar bilskiva och drog ut med bilen. Spelade Electro på volym +++ och njöt av att solen höll på att kika fram. Handlade på ICA och träffade Jessica och Mattias i läskhyllan. Sen körde jag hem. Satte på Dead On The Dancefloor på högsta volym och hoppade in i duschen. Sen sminkade jag mig för att inte se allt för mosig ut och sedan fixade jag mitt hår. Det ser så sött ut nu när det är kortare. Joel kan inte låta bli att retas sådär gulligt med mig "Åh, har du lockat håret idag?" säger han med ett leende, men han vet ju mycket väl att det är mina små bäbislockar som har gjort comeback, och jag gillar de. Det är skönt att ha lockigt hår igen, sådana där riktigt fina spirallockar och galna svängar, typ. I like it!

Jag hämtade Joel på jobbet vid 2o.3o och sen åkte vi hem till Mattias och kollade på Superhero Movie, skitkass film, det enda vi skrattade åt var "I just shit my pants" Sen åt vi chips. Vi hade allvarligt 5 chipspåsar varav 3 som vi åt upp. Sen en påse mariannekolor och en påse dunderkulor ( daimkulor) och massa ramlösa och ett par snus. Vid 23 var jag så trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen, men jag stannade ända till klockan blev o2.3o, sen körde jag hem, tvättade av mig sminket och borstade tänderna och somnade med en katt vid min sida. Vaknade 11.25 idag, fattar inte att jag ska sova så länge hela tiden?

Mös med min älskling och sen stack han till jobbet. Nu har jag ätit frukost, snusat och kollat tre avsnitt av Sex And The City. Nu lyssnar jag på OCD och jag bara älskar det. "I just can´t stop, I´m a freak, I just can´t stop moving my body, We just can´t stop when the beat drops, we just can´t stop rocking this party!"

Jag har ju glömt berätta om min fredag. Åt ute med tjejorna och sen festade vi hemma hos B. Mycket trevligt. Lekte sanning och kånka. haha. Rött läppstift FTW! Men blev så trött och alkoholen slog på rätt bra så jag masade mig hem tidigt. Tyvärr kunde jag inte sova, så satt uppe till klockan var o4 och slöläste saker på nätet. Drack sisådär 1½ liter vatten och sen sov jag gott.


Dirty, dirty base, gimme!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback