Tror du jag är tjej eller?

Gah, här sitter jag med eksem som fortfarande är ett pain in the ass, for real. Allvarligt. Hur kan eksem sitta i så länge utan att ge med sig? Jag tänker " Klia inte" men då är det redan försent för då är jag redan där och kliar. Gah. Galen. Får kanske söka för det här, bäst att passa på så länge man har frikort ;)

Igår var söta B här. Vi vinade och kollade på Little Britain. Mycket trevligt. Jag vaknade faktiskt och mådde bra imorse, det är ett bra betyg när man faktiskt druckit asti och ätiti lite för lite.
Idag ska vi kika på fotbollen och öla. Och försöka grilla. Men fan vad det ska regna då. Jag vill ha solsken och brassestolar, solkräm som luktar kokos och en piña i handen. En snus under läppen och läckra bikinin på, men nej. Så här sitter jag i Joels sidenkallingar och protesterar.

De är för övrigt sjukt sexiga. Svarta med en extremt ful liten "love bug" på. Men jäkligt bekväma att sova i då exemen iaf inte skaver mot lakanet. MÅste på tal om det byta lakan idag, det har jag sagt hela veckan, så idag får väl det bli gjort.

Sen ner och handla kattsand. Hubban protesterar hej vilt om att det är för lite krafs i lådan. Hon kan nog inte göra sina behov om det inte är mer än halva lådan full med sand. Så hon kommer fram till mig och skriker på mig. Sen går hon och krafsar i lådan och kommer tillbaka och skriker på mig. Jag tar det som ett tecken på att hon hatar mig litegrann. Men jag ska göra henne glad igen. Så det så.

Dagens bästa, helt klart:

Joel: Men gör dig iordning nu och kom hit
Aron: Göra mig iordning, tror du jag är tjej eller?
Joel: Du har ju långt hår iaf...
Aron: Hahahaha....

Nä, nu får jag nog tvätta av mig gårdagens smink, sätta i linserna och kamma håret, sen blir det knäckefrukost och Maxi shopping. Hurra..

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback