I´m a surviver!

Jag överlevde storshoppingen på Maxi, fast min plånka blev väl aningens mindre glad. Hittade ingen bok som föll mig i smaken, tyvärr. Men nu är det påfyllt i kylskåpet iaf. Hurra!

Har bakat cheesecake idag igen, Joel blev så glad när han kom hem från jobbet :)
Nu lagar vi fin fredagsmat, sen får vi väl se hur kvällen blir. Jag mår ju inte sådär på topp idag, så jag lär nog bli hemma i soffan. Ska ju ringa fröken E med. Längesen sist nu.

Imorgon är det kort jobbdag som gäller. Skönt det. Tänkte röja i lägenheten sen, om jag mår bättre imorgon vill säga.

Måste tvätta håret med, får inte glömma det, det ser förjäkligt ut, inte glömma, MLY! Och när jag ändå är igång så måste jag komma ihåg att ta bort nagellacket, it doesn´t look pretty today!

Nu, Mat!

/ MLY

image243
Hubbe i påsen, var är du? Vad har du för dig? Sover du?

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback