I´m watching you breathing...

God kväll, kära läsare.
Har nyligen traskat hem från jobbet, glad över att allt har gått bra, med några smärre missar dock. Inget som jag har kunnat påverka eller förvärra iaf, då jag inte befunnit mig på jobbet på dagtid idag. Men attans, det ser ut att bli en förjävla jobbig helg. Jag längtar INTE till på lördag.

Traskade hem i den mörka, kalla natten med mobilen tryckt mot örat, i ett försök att få tag på fröken E. Det gick inte så bra dock. Gör ett nytt försök imorgon.

Och när jag nu pratar om imorgon så kan jag meddela att jag är ledig då. Sköööönt. Sovmorgon, shoppa fika inför helgens arbete och laga mat med underbara Joel. Härligt.

Läste ut "Är det någon där?" för någon dag sen, så nu har jag ju inget att läsa. Får kika i bokhyllan på Maxi imorgon om jag kan hitta något av intresse.

Nästa vecka tar jag och Joel tag i våra liv och skriver upp oss på marklägenhet.. Ska bli riktigt skönt att äntligen vara igång och i jakt på något nytt. Jag är trött på vår lägenhet, även om läget är utmärkt så vill jag helst bort härifrån. Vill inte bo i en lyhörd tvåa där man hör allt vad grannarna sysslar med. Vill ha tillgång till trädgård, vill kunna sitta ute på sommaren i bikini och sola, vill inte ligga på gården och sola med en massa pensionärer som kikar ondskefullt på en. Och jag vill ha något större. Där jag får plats med mina saker, ja. Allt det där. Det ska bli NAJS!

Nu ska jag päsa ner i soffan och invänta mannen, sen blir det nog sängen, får inte somna i soffan ikväll igen, gjorde det visst igår, hade snarkat som en gris och dreglat, mysigt MLY! Men Joel sa att jag iaf gjorde söta små dreggel ljud. Heja!

/ MLY


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes Mly. here I am =)
vore skoj att ses ngn dag, om du känner lika dant kan vi ju tänka på saken och höras av via mobilnätet :)
-A


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback