Powerslave

Har fått min efterlängtade sovmorgon nu, men det var ju inte sådär jätteskönt att sova. Jag blev väckt av Joels telefon som ringde, sen har jag drömt så sjuka drömmar inatt. Vi var på något ridläger och man fick välja ut varsin häst om man skulle ha. Jag valde en orange häst med extremt lockig päls. Inte manen, utan hela hästan var lockig, tänk er gamla damer med pappiljotter, sådana lockar var det. Hahah. Jag hann dock aldrig rida på hästen, för jag skulle på toa, och låste in mig. och kom inte ut. Sjukt.

Nu har Joel precis kommit hem och han har köpt mat till mig. Söta lilla mannen är så söt!

Idag har jag den
här låten i tankarna. Nu ska jag duscha, sminka mig och sedan äta lunch innan jag beger mig till jobbet.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback