Redan Mars

Vad tiden knallar på. Det är ju ffs redan mars. Hjälp. Var tog februari vägen? Men det är ju bra, då kanske det blir april, maj och juni snart och förhoppningsvis bättre väder. Fast det ser ut som att solen skiner idag ( lite svårt att säga då persiennerna är neddragna ^^)

Idag jobbar jag kväll, skönt, fick min efterlängtade sovmorgon, man är rätt mör efter helgen vill jag lova. Särskilt när man inte lyckas sova särskilt bra.

Har börjat bli förkyld. Great. Nyser, snörvlar och harklar mig. Hoppas det inte bryter ut mer, jag är för klen för att bli förkyld.

Beställde min bikini igår, en brun blev det, hoppas, hoppas att den passar! Sen skulle jag beställa ett litet kit med diverse småprylar, såsom parfym, läppglans, schampoo och lite annat, men det nobbade VS. Tack. Så det blev bara ett läppglans i en härligt rosa nyans.

Nu väntar jag på att posten ska anlända, vill ju ha mitt paket från MAD. Tycker det är alldeles för lång tid sen det leverades nu, tror det var den 19 februari.. Så det borde ju vara här tycker man. Sen Fyrinnae, men det lär ju dröja till April. Men jag vill nu.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback