This is me!

Jag tänkte såhär att jag kanske borde sammanställa en liten lista om mig själv, för mina gamla vänner, för mina nya (?) vänner och för övriga som är intresserade av att ens läsa min helt bedårande blogg ( hahahaha...)

Jag börjar rätt och slätt med det negativa. PÅ så sätt har ju ni läsare något positivt att se fram emot i slutet iaf.

THIS IS ME.

MINUS:
» Jag har ett ganska bångstyrigt temperament, vilket alla som känner mig säkerligen har råkat ut för någon gång ( för er ber jag om ursäkt, ni som inte har träffat på det säger jag Grattis, vad trevligt för er!)
» Jag är lat. Behövs det någon närmare förklaring på det?
» Jag snusar mer än vad jag borde, men något ska man väl sysselsätta sig med?
» Jag har kass humor, det är oftast ingen som skrattar åt mina skämt ( SNYFT!)
» Jag är gnällig och ibland pessimistisk
» Jag är kort. Och har dessutom ett ben som är längre än det andra ( "Men det ena når ju ner till marken i alla fall, kontrade
Sara med...)
» Jag har fått det fina öknamnet Pumba. Resten kan ni ju räkna ut själva.

PLUS:
» Jag kan vara söt, om jag bara lägger ner tid och energi på det, vill säga
» Ibland är jag tillochmed snygg, men då krävs mycket tid och energi
» Jag lyssnar gärna på andras bekymmer (men då vill jag gärna att någon lyssnar på mina när det behövs)
» Jag är en sjuhelsikes bra GH-spelare
» Jag är snäll ( när det inte är i ett temperamentsutbrott, vill säga)
» Jag är kort, jag kommer in i de flesta små utrymmen, vilket är perfekt då man ex. är många intryckta i en bil, då kan jag med lätthet ligga intryckt i någon hörna
» Jag har en snygg röv!

Sådär. Det här hade ju kunnat bli en kontaktannons. Synd man inte var singel, jag menar, hur många killar hade inte nappat på allt det här? ^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback