Det löste sig...

Snusproblemet löst sig. Tack och lov. Jag smög förbi bilen i i lördags morse och plockade väck den lilla rackaren. Sådär. Nu är mitt samvete rent och fint igen.

Idag arbetar jag kväll, jag hoppas det går fort. Kvällen igår gick faktiskt i ett enda nafs, kan ju bero på att vi hade så jäkla roligt. Det var ju Jag, Sandra och Emil som jobbade. Helt sjukt kul. Det bästa var när E trodde han tappat bort nyckel nr. 4 och vi letade som galningar, sen låg den på golvet framför hans fötter. Smidigt.

Det tråkiga med att jag jobbar kväll ikväll är att Joel jobbar dag. Dvs han slutar klockan 14 och jag börjar klockan 14. Jag tycker att praktiskt taget alla våra dagar ser ut såhär. Jag jobbar dag, joel jobbar kväll, jag jobbar kväll, joel jobbar dag, jag jobbar helgen, joel är ledig osv.

Vi pratade förresten lite om marklägenhet igår. Kan en 4a vara för stor tros?

Kommentarer
Postat av: Sara

En fyra är väl alldeles perfekt! Man vill ju ha lite space..!

2008-05-26 @ 13:50:42

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback