Pimpat balkongen

Igår var jag riktigt ambitiös. Köpte lite söta blommor till balkongen samt tre ljuslyktor i olika storlekar. Satt ute och pysslade medan regnet smattrade på taket. Sedan när det blev mörkt tände vi ljusen i lyktorna och nickade glatt åt mitt mästerverk ;)
Till och med Hubban tyckte det var spännande.

Idag var första dagen på jobbet. Det gick bra, jag fick byta och trixa lite, men vi fick ihop det och jag kunde glatt traska hem vid 13.45 och känna att jag faktiskt klarade dagen. Lite ont i ryggen har jag dock nu, måste få nya övningar av sjukgymnasten så min rygg inte för så förbannat ont.

Annars går allting faktiskt framåt. Jag är mycket piggare, såret läker, men jag har tyvärr fortfarande ont i det. Precis när jag ska sova så brukar det börja mola i såret, och på morgonen har jag ont i hela vänstra sidan. Men det släpper ju tack och lov efter ett tag. Nu väntar jag bara på att såret ska mjukna, det är ju tokhårt, och fortfarande rätt svullet. Ser allt bra roligt ut.

För er som är intresserade så träffade Hubban sin första hund igår. Jag skulle nämligen ut på promenix med Johanna och Malte och hon tog med sig Malte i trappen. Hubban skulle ju modigt fram och hälsa, men Malte kände sig nog lite hotad av ett djur som var i hans storlek så han började morra. Hubban fick värsta tjocka svansen och vi fick skilja de små djuren åt.

Nu ska jag dammsuga. Första gången på över 1 månad. Wohoo.

Pimpat balkongen

Kommentarer
Postat av: Professorn

Aaaw, vad fint det blev!

2008-05-22 @ 11:49:49

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback