Vilka tider.

Nu sitter jag återigen uppkrupen i min datorstol. Natten har jag spenderat hemma hos päronen, jag var ruskigt trött och somnade i soffan innan klockan ens hade slagit 22. Sen gick jag och la mig. Blev väckt vid 00.36 för att vara exakt av att F ringde och undrade var Joel var. Hur fasen ska jag kunna veta det? Nä.
Nästa väckning blev 02.15 när Joel smsade.

Sen sov jag och vaknade om vartannat och drömde om fest, att vi skulle på fest, men jag hade inga kläder att ha på mig, förutom mina mjukisbyxor. Och sedan kom nästa problem, jag hade ingen dricka. Så då ville jag inte festa.
Sen vaknade jag av att Joel väckte mig på telefonen. Och nu sitter jag här hemma. Joel sover och jag är lite sur, men mest för att jag har fått tidernas största finne på kinden. Jag som aldrig får finnar, och så poppar det upp nu, bara för att jag har varit för dålig med ansiktsrengöring och dylikt. Hurra!

Idag ska jag umgås med mannen, sen åker han till Halmstad för att festa med Mattias, som för övrigt är den bästa killkompisen man kan ha.
Igår var det ju Så Ska Det Låta, och då var ju vår favorit Patrik Isaksson med. Vi hade sms- maraton efter åt ( nej inte jag och Patrik..), jag och Mattias, och han skrev att det var synd att jag inte kunde följa med till Halmstad imorgon ( läs IDAG) Ja, det är verkligen synd. Jag trivs så bra i hans sällskap. Med hans dam Jessika. Vi 4 ( jag, Joel, Mattias och Jessika) vi har alltid så kul tillsammans, vi kan få världens tråkigaste dag att bli till den roligaste, sist var helt underbart, då Jessika och Mattias hade grillat massa god mat till oss när vi kom dit. Vi har lovat många sådana dagar framöver, och jag hoppas även att vi kan fira midsommar ihop igen. Helst i stugan, där det alltid händer saker.

Fyllefotboll där alla spelar barfota utom jag ( som både är bollrädd och får ont i fötterna när 80 kg tunga grabbar trampar en på fötterna). Ölpimplande/vinpimplande i solen i en brassestol. Grillning i gryningen. Trängas i 80 - sängar alternativt kämpa för att inte få sova på golvet, Utgång, hemgång, missade taxibussar, bakfylledagar under ett träd i skuggan alternativt någon som satte sig på bänken där någon la en pizza föregående natt.
Ja, jisses, det är tider det. Tider med de bästa ♥

Nu lät det som att mannen min vaknade, så nu får jag sluta.

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Professorn

Finnar sucks. Jag om någon vet ju det :P Dock är jag clean nu! :D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback