Haunts my mind...

Jävla skit med. Maghelvetet har brakat lös igen. Jag blir så ledsen. Jag trodde verkligen att det hade vänt nu, att jag faktiskt kunde se fram emot en lång period då jag kunde må bra och fungera normalt. Men tydligen inte.
Igår fick jag flera krampattacker och jag vred mig av smärta samtidigt som kallsvettningarna och paniken kom. Jättehärligt...

Det enda positiva är att jag klarade jobba klart min dag, trots dessa hemska kramper. Hur jag orkade vet jag dock inte.
Fan, fan, fan! Jag som hoppades att jag skulle må så mycket bättre, så jag skulle klara av resan till Gran Canaria utan större problem, men nu växer ju den här jävla oron sig större än någonsin. Igen.

Jag avvaktar till imorgon, får jag kramper då med så blir det att ringa doktorn, för jag klarar inte hantera det här längre.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet. Är inte på humör. Ångest, orolig och otroligt nedstämd. Det är ju som upplagt för en perfekt arbetsdag. Not! Att det dessutom regnar ute gör mig absolut inte på bättre humör.


[ Things I thought I had put behind me haunts my mind...]


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback