MLY goes 23!

Grattis MLY får jag väl klämma ur mig. 23 år gammal. Nästan tant nu ju ;)
Blev väckt av min älskade Joel klockan 04.03 imorse då han tågade in i sovrummet med sitt paket och sjöng så vackert för mig. Fick en kameraväska till systemkameran, har ju behövt ha en så länge nu, och nu har jag det :) hurra. Har precis packat ner alla tillbehör däri, så nu är den redo att följa med utomlands.

Dagen har jag spenderat på jobbet, men det var nära att det inte blev något jobb då magen än en gång försökte döda mig. Medan jag grät av smärta och oro så intalade jag mig själv att jag faktiskt skulle jobba, och vips så befann jag mig på jobbet. Och det har gått bra.

Nu ska jag röja undan här hemma lite, möta upp Joel på Willy:s och sedan laga mat till familjen som kommer ikväll. Härligt!

Kommentarer
Postat av: E

Med en enkel tulipan på bemärkelsedan, vi har den äran, vi har den äran, att gratuleraaa applåder GRATTIS BABE!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback