Party all night long!

Sköna, underbara helg! Synd att det är kallt som tusan och kolmörkt ute redan nu, dock..
Ikväll vankas det fest, ska bli sjukt kul. Har peppat halva dan nu för att bli av med bakfyllan från gårdagens fest, men det ska nog bli bra :)
Måste ju fira att min penicillinkur är avslutad!

igår var det först middag hos mina föräldrar, sedan drog vi bort till Tobbe där det vaknades Uno, piña colada och youtube med allsång ;) Joel däckade i soffan och det var minst sagt svårt att väcka honom.
Vi var hemma vid halv 5, tog lite längre tid då jag råkat ge amanda Joels hemnycklar, och han hade sin cykelnyckel i den nyckelknippan, och Amanda hade tagit sig hem, och glömt ta med sin egen cykel, så vi hade 3 cyklar att ta hem, varav två var låsta.

Vaknade vid 11 idag, låg sedan i soffan och kollade på Shrek 2 & 3 med syster och Joel, åt pizza och sen sov vi en sväng med. Nu har jag piggnat till lite. Ätit mackor, duschat, sminkat mig och väntar nu på att Karolina ska anlända vilken minut som helst.

Nu blir det att korka upp ölen ;)

från systers projektarbete


Kommentarer
Postat av: E

ÅH FY FAN VILKEN FIN BILD! <3

Postat av: Sminkan

Verkligen snygg bild på dig! Du är jättevacker!

2008-10-05 @ 07:52:42
URL: http://sminkan.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback