That´s right

Note to self: Gör slut med sådant du inte borde ha kvar i ditt liv, MLY!
Efter helgens fylleskandal har jag insett att jag borde rensa i mitt kaotiska liv. Så jag började med att rensa telefonen på nr som jag inte behöver ha på telefonen, radera sms som mer gör ont än gör mig glad, raderade bilder på saker jag inte vill minnas. Och det kändes faktiskt bättre. I typ 2 minuter. Heja mig.

Vad som mer behöver göras? Röja upp hela fucking lägenheten, skaffa ett nytt boende, skaffa ett liv? Mja, typ.
Se till så katten inte har diarré längre, laga min bil, bli vän med mina känslor istället för att omvandla allt till ångest. Typ.

Idag har, liksom resten av veckan, inneburit jobb. Det har gått bra, med aningens stressmoment och plågor för ryggen. Men hej, jag lever ju iaf. Personalmöte de två sista timmarna, gud så skönt. Dock ingen luft i lokalen vilket resulterade i rosenröda kinder och tung huvudvärk.

Jag tror faktiskt jag ska slänga massa onödig skit nu, eftersom jag börjat mitt nya liv med att rensa bort massa onödig skit, så varför inte fortsätta på samma bana?



Kommentarer
Postat av: Michan

Ja den var faktist ganska lättgjord, lite segt att få igenom kanylen, man hör hur det knakar och så, men annars gick det ganska smärtfritt :) Ohh Rook ska jag skaffa få fort jag har gjort spiderbite i läppen och dom har läkt ;)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback