I have to figure this shit out...

Tjena fan!
Nu har jag arbetat klart min helg. Det låter konstigt att säga det på en måndag, men eftersom jag jobbat lör - måndag och sen är ledig tisdag, så har jag ju jobbat klart helgen nu.
Gårdagen gick inte så bra, fick gå hem vid 11, då magen gjorde så förbaskat ont. Men det släppte efter några timmar, tack och lov.

Vad hemskt det är att inte veta riktigt vad man lider av ( men det är iaf inte gluten eller laktos som är problemet), är det verkligen IBS? Jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att jag bryts ihop mer för varje dag som går och magen krånglar. Den här ständiga oron är inte bra för mig, för nu har det börjat påverka min sömn med. Först trodde jag det var för katten, för hon löper ju. Men inatt har hon varit tyst som en mus, och jag har legat och vridit och vänt mig i sängen och varit orolig och haft ont i magen.

Igår bröt jag iaf ihop rejält. Vill inte att det ska behöva gå så långt att jag måste gå hem från jobbet för mina smärtor. Så jag grät och hyperventilerade ett bra tag, stackars Joel visste inte riktigt hur han skulle bete sig. Så han gick och köpte snus till mig och hyrde tre filmer.

Idag gick jobbet förvånansvärt bra. Hade ont när jag vaknade, men jag tog med min vetekudde till jobbet och hade den på morgonen hela morgonsamlingen. Och det släppte faktiskt en del av värken. SÅ jag kunde glatt jobba vidare ända fram till jag slutade. Skönt.

På planeringen idag står det handla mat och ut och motionera. Ska även boka tvättid för den här veckan, samt försöka städa lite.

Så, nu blir det lite snabbläsning av bloggar, och sedan iväg och handla mat.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback