Ryggont 2008 FFS!

GAHHHH!!! Vilken sjukt jävla jobbig helg det har varit. Full rulle på jobbet, två vårdtagare mer på morgonen, vilket gör att allt tar 30 minuter längre än vad det brukar, sedan panika sig igenom hela dagarna för att hinna med.

Gårdagen gick väl relativt bra, var oerhört stressad, men jag hann med allt jag skulle.
Hann även med att träffa både Mia och Johanna som var hemma över helgen. Så jäkla roligt. Mia och jag tog en fika på Hartmans och pratade lite, sedan skulle jag träffa Johanna. Vi strosade igenom Älmhult, hann med att gå på IKEA och sedan strosa hem igen. Sen blev det en sjukt lugn kväll för min del, jag somnade i soffan innan klockan slagit 21, det är ILLA!

Idag har varit lika stressigt som igår, om inte värre! Kvällen har gått i ett enda svep och jag hade nästintill 5 minuter på mig ( om ens det) att springa på toa och lämna nycklar innan vi skulle ut igen. Jag hatar när det är så stressigt på jobbet! Med två dubbelbemanningar på raken så mår inte min rygg särskilt bra just nu. Höger skuldra smärtar något extremt och det strålar upp mot nacke och axel. Härliga, härliga jobb! Jag som fick be Joel massera mig innan när jag var hemma på timmar för att jag var så stel i ryggen... nu är det bara att börja om igen.

Imorgon är jag LEDIG! Då ska jag ta en välförtjänt sovmorgon, röja undan i lägenheten, samt ta katten till veterinären för att ta hennes stygn. Och sedan kan vi äntligen ta av hennes tratt, ska bli skönt att ha en trattlös katt här hemma.

Nä, nu mördar min rygg mig snart, så jag får ta och lägga mig ner, och hoppas att jag över huvudtaget kan röra på mig imorgon, eller iaf ta mig upp ur sängen.

( PS. min mage mår, peppar peppar, mycket bättre. Har klarat av två tidiga pass på jobbet utan panikkramper och toarusning, det är ju rena himmelriket!!!)


Kommentarer
Postat av: E

Åååh, lilla Gress ska också på up-check hos vet i dag! Ska få vaccinering samt en liten titt och ser hur rumpan sköter sig efter polypen. Hoppashoppas de säger ngt vettigt. Personligen tycker jag katten luktar konstigt eft operationen, men det kan ju vara psykiskt, att jag är orolig, vilket jag antar.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback