Fixelifix

Har precis varit nerom vårdcentralen och fått ut mina journalkopior därifrån. Har skickat Joel på ärende att köpa frimärke så jag kan posta brevet till las och få mina journalkopior även från de. Satt och skrev ner mina tankar om händelsen igår och 11 sidor än så länge. Snacka om att patientnämnden kommer få att göra med mitt "lilla" brev ^^
Och då är jag inte klar på långa vägar. Försöker i nuläget minnas dagarna så gott jag kan, bläddrar i agendan för 2008 och skriver av anteckningar, läser på bloggen och tar information där.
Tänkte jag skulle köra inom mamma och pappa sen och börja renskriva, fast jag vill ju helst ha mina journaler från las innan jag börjar med det. Sen undrar jag om jag borde framkalla kort på hur ärret ser ut i nuläget och skicka med? Hmm. Mycket som ska tänkas igenom.

Hur som helst så är förkylningen bättre idag. Visst, jag är fortfarande rätt så snorig och hängig, men imorgon blir det jobbet igen, orkar inte gå hemma och inte göra ett piss. Jag är för rastlös för sådant.


Kommentarer
Postat av: Erica

Du är så duktig älskade. Du fixar allt, bara du vill. Det vet du. Jag älskar dig! Kärlek /E.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback