Hur?

Andra dagen på ciprofloxacin och biverkningarna hopar sig redan.
Känner en sådan enorm trötthet och yrsel i kroppen, som om någon pressar på mitt huvud. Fryser gör jag med, och det gör ont i kroppen.
Jag mår inte bra, och jag vet inte om jag orkar uthärda 7½ dag till. Jag ska ju kunna fungera på jobbet med.

Tanken var att jag imorgon ska försöka komma i kontakt med vc, men att ta det steget och ringa det samtalet skrämmer mig, och det gör min mage nervös bara att tänka på.

hur ska man kämpa mot sin egen kropp när kampen i sig förstör så mycket?

Kommentarer
Postat av: E

Första dagarna är värst, när "gift möter kropp". Jag var sängliggande i två dagar då jag började med Paroxetin, samt då jag började med Cipralex. Det blir bättre. HÅLL UT!

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Fuckihelvete för biverkningar :/

2009-04-17 @ 16:03:31
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback