Not too good

Ännu en dag som inte gått i ljusets tecken. Ångest över att vara tillbaka på jobbet, ångest över att magen än en gång är fucked up och ångest över att jag sover så dåligt. Jag överlevde jobbet. Och jag vill inte få det att framstå som att jag inte gillar mitt jobb, för jag ÄLSKAR mitt jobb, men jag hatar att ha min ångest samt mage som inte tillåter mig att tycka om mitt jobb. Det var dock skönt att solen sken idag, skönt att känna lite värme mot min hud, skönt att veta att våren faktiskt är på väg, kanske är den på väg till mig med? Gårdagen spenderades på Sorello med syster och hennes vänner. Drack öl och pratade och hade riktigt trevligt. Nu rensar jag tankar med erica, dricker öl och förtränger allt som har med morgondagen att göra.

vattenpipa hos linda och björn. Sakna! Måste göra om det snart babes!

Kommentarer
Postat av: E

GUD! Först trodde jag det var en sånt du vet grillspett med två taggar du hade kört ner i halsen! Men nu ser jag ju att det är något mycket trevligare. Smak?


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback