Piercingtragedi.

Snyft! Vid piercingtvätt igår så gled staven ut och började sin resa ner mot handfatet. Jag lyckades precis fånga upp den innan den slank med ner i underjorden.
Efter att ha konstaterat att, nej det funkar inte med en stav som inte sitter fast med något på båda ändar, så fick jag panik.
Vad göra nu liksom?
Så det fick bli ringen, ringen gick i ganska lätt. Kulan gick i inte alls sådär ganska lätt och mitt öra har gjort ont hela natten.
Nu måste jag så fort som möjligt försöka hitta en stav i passande längd att få i örat. för den här ringen passar inte riktigt in...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!



Vad roligt att du hittade in till mig =)



Jag har inte fått prova någonting alls emot min IBS, blev hemskickad med orden "men det kanske blir bättre nu när du vet att det inte är något farligt" samt rådet att "kom tillbaka om det blir värre". Får höra med min läkare om antibiotika kan vara aktuellt, men tänkte jag skulle vänta tills jag fått genomgå min uuuunderbara kolloskopi och fått svaret på om jag har en inflammation eller ej. Jävla luddig sjukdom är vad det är!



Hoppas du får med hjälp iallafall, det är ju hemskt att de bara "dumpar" dig och inte kan hjälpa till mer, det måste ju finnas någon som kan något kan man tycka!!!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback