2009

2009, here we go!

Nyårsafton var mycket trevlig vill jag lova! Först jobb, en riktigt slapp dag tack och lov då jag fortfarande var sjuk och rätt matt i kroppen, eftermiddagen skulle ju egentligen vara personalmöte, så vi som var kvar på jobbet fikade och pratade och tog det lugnt, underbart! När jag väl slutade blev det hem och duscha, byta om och sminka sig för att sedan åka hem till mamma och pappa för att äta god mat.

En förrätt på toast, räkor, avokado, kaviar och creme fraich. Huvudvätt med porterstek, klyftpotatis och sås. Efterrätt bestående av apelsintryffelchokladkaka. Namnamnam!

Den alkoholhaltiga delen blev för min del inte alls så stor. 2 öl, och 2 små glas Lambrusco klarade jag få ner, sen sa magen nej och hatade mig resten av kvällen, så jag kunde inte skåla vid tolvslaget, men det gjorde inte mig något, jag hade det bra ändå.

Vi spelade lite spel hos mamma och pappa, först 4 i rad, sjukt underskattat spel faktiskt. Sen blev det hockeyspelet, och jag spöade nästan Joel ( nästan är att jag förlorade med en poäng, men lät han vinna då jag satt så obekvämt att jag inte orkade spela mer ^^)

Tolvslaget spenderades nere på torget bland en massa fyllekajor, såg några raketer, blev halvdöv på ena örat och sen gick jag hem och försökte sova, vilket inte gick så bra. När Joel kom hem vid halv 3 var jag fortfarande vaken...

Nyårsdagen bestod av jobb.´7 - 16. Snacka om att jag var trött. Men det gick. När jag väl kom hem så hann jag äta mat och se halva "Bilar", sen somnade jag. Vaknade till lagom till Victorias Secrets Fashion Show och gick sen och la mig.

Idag är det kallt. 6 minusgrader och jag snorar mer än vad jag gjort på länge. Jag ska snart ner och inhandla julklappar. Till julklappsleken ikväll, och alkohol, så jag kan få min välförtjänta fylla ;) sen ska här duschas, ätas, sminkas, lyssnas på musik och sen bege mig till Becca och ha en underbar kväll. Wei!!!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback