Fristad

Fan vilka svackor jag trampar ner i. Två veckor av innerlig trötthet har slagit på, och det tycks inte finnas någon bot på detta. Ingen sömn i världen gör mig pigg, ingen friskluft, mat, cocacola eller snus. Nej inget, jag är och förblir trött. TRÖTT, med stora bokstäver bara för att poängtera hur oändligt trött jag faktiskt är. !!!

Helgen som har varit var kanon. Kalmar är verkligen min fristad, min plats att andas ut och känna att jag faktiskt lever, ler och kan andas normalt. Likaså som E säger att hennes darrningar försvinner när jag är med så försvinner mitt magkaos när jag är med henne. Visst, jag ränner på toaletten oftare än en gnu tänker på grönbete, men kramperna lugnar sig omedelbart, måendet kämpar sig stadigt till toppen. Hon gör mig hel, min E. Hel och lycklig. Det finns inget så befriande som att faktiskt känna att jag kan vara exakt mig själv och ändå bil bemött med kärlek och värme. All min änglakärlek till dig Erica, för att du förstår mig på ett plan som ingen anna gör, för att du vill förstå, för att du frågar och väntar på svaret även om det tar mig dagar innan jag kan svara. Jag älskar dig!

Nu vaknas det snart midsommar, det ska bli roligt även om planerna inte innefattar Mattias stuga i Båstad. Vi blir i Älmhult iår, med Alex och Sara. Ska bli sjukt jävla trevligt. Jag ser fram emot en lång dag och härlig kväll med god mat, massa alkohol och trevligheter. Det här kommer bli kanon.

Och för att toppa kakan, lägga grädde på moset osv så är jag ledig i 4 dagar nu. Det här ska avnjutas. Och på andra plats på listan efter att fira midsommar kommer sova! tätt följt av att få träffa syster och käka middag med familjen + mormor.


Kommentarer
Postat av: spider

sv. spola ner tomma toarullar! haha, tänk om din kompis hade skrivit det på sin blogg, det hade blivit ramaskri!!!! =)

Postat av: E

Åh, min älskade Emily. Du är min andra hälft, med dig är jag mig själv, en hel, ärlig E med andra E. Älskar dig så mycket, Emily.

2009-06-22 @ 11:21:19
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback