It can only get better?

Så mycket tankar idag. Så mycket tung inom mig.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Då jag avskyr Amy Diamond vägrar jag lyssna.. men It Can Only Get Better? Det kan ju faktiskt alltid bli värre, sådant har ingen botten.. detta är dock inte menat som någon negativ kommentar, bara en liten ärlig tanke gällande det uttrycket. Men jag kan även ge en ärlig tanke gällande att du bär på mycket tungt: kämpa & segra, känn slutligen lättnad. Ibland är människan helt fantastisk, klarar så mycket. & jag hoppas du klarar av att rensa bort detta tunga. Kramåpepp.

Postat av: E

WTF?!



Men också - kärlek till dig, Lewis.

Jag älskar dig.

2009-03-15 @ 11:54:43
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback