Utmanad

Jag har blivit utmanad av Fröken Gråberg

Sju sanningar om mig:
1. Jag har snusat sen jag var 17, men vågade inte berätta det för mina föräldrar förrän jag var 23.
2. Jag har opererats för ljumskbråck, ingen trevlig historia.
3. Jag har blivit diarrébajsad på mitt ben av våran hittekatt Ludde.
4. Jag har en väldigt stor kärlek för skor.
5. Och för att inte tala om min förälskelse i ögonskuggor.
6. Jag är kattokig, och skulle gärna skaffa fler om det inte vore för att Hubban inte gillar katter.
7. Jag försöker intala mig själv att jag är en positiv person, även fast alla vet att jag i grund och botten är fröken Pessimist.

Jag utmanar:
Sara
Becca
Sminkan
Jojo
Tobbe

Kommentarer
Postat av: Johanna Thelin

Jag är så dålig på dem hära utmaningarna...jag skulle göra en här om veckan. Såhär skriva alla svar på ens första bokstav i namnet. Men det gick ju inte jag blev förbannad och gav upp :P

Saknar dig med vännen! Hoppas det känns lite bättre nu. Kom upp och hälsa på snart!! Pusspuss


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback