Min bästa

Mitt i allt magkaos och ångest över diverse saker så finns det tack och lov ljusglimtar. Min alldeles egna lilla ljusglimt E kommer hit. I helgen. Med mannen M. Det ska bli så underbart, så fantastiskt underbart.

Det känns fortfarande som en dröm när jag tänker på att vi passade så bra ihop, som om det inte riktigt var verkligt, om jag verkligen förtjänade att få ha en alledeles egen vän. Någon som faktiskt accepterar mig för den jag är, för allt jag gjort och hur jag mår. Någon att hålla i handen när magen kaosar, någon att powernappa med när bakfyllan är för jobbig. Någon som jag kan öppna mig helt för, och få samma respons tillbaka. Någon som älskar mig, och någon som jag kan älska tillbaka.
Fröken Gråberg, du är min bästa, älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanx för snäll comment hörru =)

Postat av: E

AAAAW (:

2009-05-21 @ 22:13:03
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback