Igen...

Och så börjar maghelvetet igen. När man väl har fått må så pass bra i över 3 veckor. Efter jag röntgade tjocktarmen så har magen faktiskt uppfört sig riktigt bra. Trodde det berodde på att phosphoralen rensade ut precis allt som fanns i tarmen, även det som orsakade problemen. Men tydligen inte.
Nu börjar det igen. Tack och lov inga kramper, men det susar och brummar i magen. Jag är helt slut. Dessutom har jag ont i lederna idag, och huvudet känns tungt. Halsen börjar med bli lite knas.

Tack och lov att man äntligen har börjat få lite förståelse på jobbet. Chefen ringde och sa att jag skulle ta det försiktigt och vara rädd om mig och magen. Bara en sådan sak gör att det känns lite lättare. Men det är ju inte lätt. Alltid. En diagnos på mina problem hade varit det bästa. Då hade jag ju vetat vad som är fel, vad som kan göras åt problemet och vad som kan lindra. Nu vet jag ingenting.
Blir jag dålig så tar jag en imodium. Vilket i sin tur leder till att jag blir förstoppad i flera dagar, och sedan börjar problemen om igen. Nä, det fungerar verkligen inte.

Nä, nu lägger jag mig i soffan och försöker sova. Sa att jag skulle jobba imorgon så måste vara bra till dess.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback