Rosor



Min älskade pojkvän är väldigt duktig på att skämma bort mig med vackra blommor. Trots att jag sagt ett flertal gånger att de enda blommor som borde komma över min tröskel är plastblommor så blir jag uppvaktad med levande blommor. Jag har ju inte direkt de mest gröna fingrarna i världen, eller det bästa minnet heller för den delen, så det glöms ju bort att skötas ibland.

Jag blir ärligt rörd när någon lägger ner tid och tanke på mig, när jag får känna mig lite ompysslad och uppvaktad så mår jag nog som allra bäst ^^ Jag behöver få känna mig lite tjejig ibland, och känna hur man rodnar lite lätt när det ringer på dörren och när man öppnar står pojkvännen där med en bukett blommor i famnen. Oerhört romantiskt ♥


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback