Gbg

Jag lever!

Shit vad tiden knallar iväg. Redan september, hur kunde det gå till?
Har som alltid på tok för mycket att göra för att sitta ner och plita ner tankar och funderingar, men jag har det så bra som man kan ha det.

I helgen var jag och Fredrik i Göteborg och hälsade på Ludde. Riktigt, riktigt kul! Shopping, restaurangbesök och utgång, solskenspromenad och glädje kan väl bäst sammanfatta vår helg. Jag vill tillbaka igen, det var så himla härligt!

Men även om det är roligt att åka iväg så är det skönt att komma hem till sitt vanliga lunk igen. Idag har jag min enda lediga dag för den här veckan så då passar jag på att tvätta, städa och dona. Ska även försöka hinna tvätta bilen med. Sen kommer förhoppningsvis min älskling hit ikväll när han väl slutat jobba och slita för dagen!
Livet kan inte bli mycket bättre än vad det är nu ♥


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback