2010 - året då allt hände.

2011.

Jag kan knappt tro att tiden har gått så fort, jag hoppas innerligt att 2011 blir minst lika bra som 2010 var.
Visst 2010 började väl någorlunda bra, blev sämre än sämst och sedan blev det det bästa året i mitt liv, allt på en och samma gång, så otroligt konstigt ändå.

Tänk att 2010 var: året då jag slutade snusa ( 2 gånger om jag nu ska vara petig), året då jag blev singel, året då jag vågade gå på mitt livs första dejt, året då jag åkte båt, lärde mig fiska, tältade, åkte på utflytker, året då jag blev tillsammans med Fredrik, året då jag fick lära mig att det finns människor som bryr sig om en, att det finns människor som inte bryr sig om en, året då jag lärde känna många nya vänner, året då jag tappade bort några vänner, året då jag flyttade 3 gånger, året då jag gick ner 8 kg, året då jag sedan gick upp 5 av de 8 kg, året då jag blev sambo med Fredrik, året då jag faktiskt fann lyckan igen, året då jag sakta började lära mig att jag duger som jag är, året då jag växte som person, året då jag började finna mig själv!

2010 var verkligen en resa för mig. Från att ha varit på botten, till att sakta resa sig och klättra uppåt igen. och jag hade aldrig klarat det utan mina underbara vänner som stöttade mig och gav mig mod, utan min underbara familj, och sist men absolut inte minst, utan min Fredrik - som såg mig för den jag var, och som aldrig någonsin tvekade, som alltid fanns där. Jag älskar er, allihopa!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback