medium och skurvatten

Nu är det kväll. och jag är så satans trött. förstår inte. ögonen hänger inte med. linserna klibbar verkligen fast. jobbigt. men orkar inte ta ut de.
Snusen sitter fint i alla fall. härliga snus. min livräddare de flesta dagar. förutom när jag är pissigt bakfull och bara hulkar av tanken på snus. men sådana dagar har man ju inte allt för ofta ( tack och lov)

Hade en sån sjuk dröm inatt. drömde att jag och joel hade analsex. haha. på morgonen när jag vaknade så berättade joel att han hade gått ner på mig inatt^^ och det är ju säkerligen i samma stund som jag måste ha drömt om sexet. haha. Hjärnan är allt lurig när man sover.

Har käkat pasta med lax och sparris i nu. satt fint. äter på tok för dåligt. men som sagt, det ger ju resultat på vågen.
Skulle mäta magen idag, se om jag minskat något mer i omfång, men kom då på att jag slet sönder måttbandet för ett tag sen. Ja inte av ilska, utan att det hade fastnat i garderobsdörren, och så orkade jag inte öppna den, utan tänkte "det går säkert att dra loss", det gick inte! det gick i två delar, allt för små för att kunna mäta min mage med iaf :P ( kan ju tillägga att det inte var ett sånt där snyggt grön-gult i tygplast eller vad det är för material, utan ett IKEA-måttband i papper :P.. de är ju gratis ffs)Så nu väntar jag med spänning till jag hittar ett måttband. orka gå på ikea för att ta ett nytt. det är FÖR jobbigt.

Imorgon blir det heldag + personalmöte. sista mötet var ju inte på topp. så skönt nu att ha ett vik och gå på mötet, sen blir det tårta med. sånt gillar vi!!!

En av tanterna var grymt förbannad idag. Jag hade tydligen blivit anklagad för att ha spolat ner skurvatten i hennes bidé. ehm. det hade jag inte gjort. jag vet mycket väl att en bidé ( eller vad det nu heter..) har ett ändamål. och där häller jag inte skurvatten. det häller jag alltid i toan. så hon var rosenrasande på Hanna som var där idag. så när jag kom hade jag förberett mig på en rejäl utskällning, men jag förklarade snabbt att jag inte hade gjort det. då pustade hon ut och sa "bara så du vet så skja jag söka med ljus och lykta till jag hittar den som gjort det, hon ska inte komma undan så lätt" . Hon tar verkligen hårt på det där. ok, det hade blivit stopp i bidén, där låg tydligen grus och trådar, men sånt skurar man väl ändå inte upp? trådar?? hmm. Jag tyckte ändå att saken kunde vara ur världen nu när stoppet väl var borta, men vissa måste ju älta till det inte går att älta med ( snälla, låt mig inte bli en gammal traggig kärring!!) 

Jag ska gå till ett medium. fan vad häftigt det ska bli. har inte beställt tid än dock. men vi pratade om det på jobbet idag. och jag vill verkligen gå dit. se om hon kan spå mig. ta reda på varför jag ibland känner närvaro av "andar" och kanske få en förklaring över allt som hände i vårt gamla hus. ringde mamma, och hon var med intresserad. Kanske var det morfar som satt där på min sängkant en natt när jag var 8. ska bli intressant och se om hon kan säga ngt om det. Hanna hade varit hos henne, mediumet. hon hade sagt en massa saker om Hanna som ingen annan visste, att hennes dotter hade en loftsäng och att hon hade dille på att slå in saker. hon hade även hjälpt en arbetskamrats mamma att hitta hennes mammas katt. den hade varit borta i 5 veckor när de kontaktade medium(et?) och då sa hon att den finns nära er, den är instängd någonstans, men vid liv. 2 veckor senare hittade de sin katt i deras grannes ladugård. den var vid liv, men är på djursjukhuset nu, med dropp. Så ja, det ska bli intressant att se vad man kan få ut av det. Mest vill jag se om hon kan förklara varför jag känner en sån tomhet i mig.

Imorgon blir det tidigt uppstig. måste duscha. mitt hår ser för jäkligt ut, och orka duscha det nu och lägga sig med blött hår, då ser det ju ännu värre ut imorgon :P

God natt!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback