Tiiiirsdaaag.

Tisdag. eller tirsdaaaag om hellre vill säga så. man väljer själv ^^
Jobbet har gått bra. men ack så stressigt idag. var en man kort + att en började halv 10 istället för halv 8, pga att hon måste få ihop sina timmar, det var ju möte, då blev det senare. åå. så stressade totalt. och första tanten hade panik när jag kom.
"Åh, ska du ta proverna på mig idag?"
"Vilka prover?"
"Waranproverna?"
"nej det vet jag inget om"

här följs av en lång sekvens panik, fula yttranden om sjuksköterskorna och att vi inte kan göra ngt alls...
"Men vi kanske ska ringa om du är orolig?" får jag till slut chans att lägga in mitt i en svordom.
"ok..."
ringer sköterskan som tack och lov är på väg ut. sen blev det att kila vidare ( dvs gasen i botten) till nästa där sonen stannade mig i dörren.
"mamma mår inte bra, du måste prata med sköterskan. hon har så ont i ryggen"
så det blev säkert 10 minuter bara prat om värk och tabletter osv osv osv.
sen vidare till nästa, då var redan klockan halv 10. skönt att veta att man fortfarande hade 2 morgonhjälp kvar + ett städ och handel. och sen middagshjälp på 2, sen personalmöte vid 13.30. åh. men vi hann. var uppe på the sunyard, 5 minuter innan mötet skulle börja. höll på att dö av hunger, så in med maten i micron och käka käka käka.

Mötet gick iaf bra. blev varmt välkomnad tillbaka i gruppen igen ( för typ femtonde gången) av chefen. är han senil eller ngt??
sen pratades det på. och vi åt tårta. fast den var inte god :/

hämtat ut mitt smink på gullvivan idag. 2 nya ögonskuggor, glittriga. fina. åh. och läppglans/rouge i ett. praktiskt :P
Hunnit med en sväng till solariet med. så nu är man lite brunare.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hit och hjälpa mig deklarera. att jag inte lär mig själv någongång. men jag är nog ett hopplöst fall :P

Sen måste jag duscha håret!!! orkade inte gå upp så tidigt imorse för att duscha, sov en timme längre istället (LAT)

Försöka hålla mig vaken till joel kommer hem med. han slutar 23. kommer jag klara det??

Och den där fruktsalladen lät ju inte som en alltför dum idé. Jag och Erica diskuterade ehm. frukter och grönsaker innan ^^

Nä, nu ska jag slänga ut mina vissna blommor. det har kommit hit en flock bananflugor, och de är INTE välkomna!

Kommentarer
Postat av: Kandy Kebab

Jag röstar för fruktsallad ;)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback