God, why does it feels so...?

"Love me, love, love me." Ja, så sjungs det här hemma för tillfället.
Hubban låter mer "Mjaaaaaaaaaau" och jag måste komma ihåg att ge henne sitt piller ikväll efter jobbet. men hon är mysig, hon kommer fram till mig så fort jag visar mig, kelar, hoppar upp i soffan bredvid mig, sover på min mage och busar så sött med min pappkasse från Vero Moda. Gullkatt.

Ska åka till jobbet om ca 5 minuter. Inte laddad för det idag, heller. Som vanligt. brukar gå an när man väl kommer dit, men just innan man ska åka och alltid tänker "jag vill vara ledig" så blir det alltid lika motigt. Men jag är ledig fre-sön, och det ska bli jäkligt skönt.

Planerar att ha lite mys med min kärlek ikväll. Det var på tok för längesedan vi ens låg i varandras armar och bara hånglade, så det tänker jag göra ikväll. Kanske kika på någon halvkass film, bara så att man kan börja kyssas och glömma bort att man ens ser på film. Ja det låter bra.

Imorgon är chefen tillbaka igen. Ska bli spännande att se vad han har att säga om nya jobbet, eftersom jag fortfarande vet ungefär NOLL om det. Inser mer och mer att jag är rätt kluven till att börja på nytt, men samtidigt vill jag bort från det gamla. Kommer iofs sakna alla därute, men det är för mycket snack om alla och det är rätt tröttsamt nu. Sen ska det ju självklart bli kul att börja på nytt. Nya arbetskamrater, nya vårdtagare. Allt. Men det är så mycket att lära sig, så mycket att ställa om. Kommer jag trivas? Kommer jag inte trivas? Har jag gjort ett bra val?
Ja det får vi se.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback