Härliga fredag

Vilken härlig natts sömn jag fick inatt.
Vaknade imorse och var pigg för en gångs skull. Skönt skönt skönt.
Gick upp samtidigt som min älskade vid 10 och gjorde oss iordning, sen skjutsade jag ner min älskade till jobbet.

Sen blev det systemet för min del. Men fyfan vad mycket folk. 100 nr innan min tur, men tack och lov skänkte en söt dam sin nummerlapp till mig, så det minskade med 30 nummer iaf. Träffade Annika, en gammal klasskamrat, så vi snackade ett tag, sen drog jag till JC och handlade in sista julklappen till Joel. Sen åter till systemet och sen ner till maxi och handla frukostfikan till jobbet och lite mat och julpynt till mig.

Nu har jag varit duktig och klätt julgranen, lite tidigt, jag vet, men eftersom jag jobbar hela helgen, så kan jag ju lika gärna passa på nu. Sen tog jag min kära kamera på en promenad och fotade lite. Ska kolla bilderna nu, så kommer nog några läggas upp sen.

Efter det stundar en härlig städning här hemma.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback