Min älskling fyller 21

God morgon.
Vaknade allt för tidigt idag, rättare sagt vid klockan 4 på morgonen, det var så himla ljust ute så jag trodde att jag försovit mig till jobbet, kollade på klockan, insåg att det var på tok för tidigt att gå upp, tänkte ångestfyllt att jag inte ville till jobbet idag. Det tog en kvart, sen insåg jag att jag faktiskt var ledig idag, ännu mer ångest över att ha vaknat så ruskigt tidigt. Somnar om och vaknar när min klocka ringer 06.10, börjar fundera på varför den ringer, sen kommer jag på att baby faktiskt fyller 21 år idag. Drar hest och rossligt igång en "Ja må han leva" från början till slut och han ler mot mig och kramar om mig. Sen blir det presentöppning. Han fick guitarr hero först, han blev kanonglad. sen frågade jag om han kanske ville ha ett till paket. "Men du hade ju inte köpt mer än ett?" frågar baby lite osäkert. "HAHAHAH! Jag ljög" fick jag ur mig i min sömniga röst och gav honom det andra paketet ( som dock var inslaget i hyllpapper eftersom guitarr hero är ett sjuhelsikes stort paket och allt julpapper gick åt till att slå in det ^^) Gissa om min älskade blev glad över Buzz Big quiz med? Fan, perfekt, nu kommer han vara glad hela dagen :)

Somnar om efter att han traskat iväg till jobbet. Vaknar av att det ringer på dörren. Sneglar på klockan som blivit halv 10. överväger att inte öppna, men misstänker att det nog är Fille som ska lämna av hans och Emelies paket. Slänger på mig morgonrocken och öppnar och mycket riktigt var det Fille. Han skrattar  lite åt min snygga uppsyn, håret på ända, andedräkt från helvete och säkerligen dräggel i mingipan. Får paketet och lyckas vara lite trevlig och säga "Ha en bra dag på jobbet" sen kryper jag ner i sängen och inser att jag inte kan sova mer. Tar morgonsnusen och läser lite i "Singel i Sumpan".

På schemat idag står försöka hitta kläder att ha på mig till Jessicas studentfest. Köpa en blomma till Jessica och en blomma till Joel från mamma o pappa. Inte så svårt att fixa hoppas jag. Frukost och lunch ska med ätas, för jag vill inte bli cpfull idag.



image67
Att åka m3a under ljuva sommarkvällar är nog det bästa som finns.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback