Vuxenpoäng?

Uäää, så deprimerande. jag ångrar mig, jag ville inte veta hur gammal jag är...

Din vuxenpoäng är: 18.9


Din ålder borde vara 34.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl. ( men wtf, jag hatar öl, vill de att jag ska spy?)
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden. ( Hello? Jag har varit där!)
  • Flytta ihop med några kompisar. ( seriöst? och bli kattmat varje gång man säger något olämpligt? no thanks!)
  • Ge dina krukväxter till grannen. ( skulle jag gärna, om min granne hade varit någorlunda normal, nu är hon dessvärre ett psykfall, som man inte vill prata med..)
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt. ( äh, skit ner dig, hur ska man annars ta sig till jobbet? cykla 2 mil? nä tack!)

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback