Fikatajm.

God morgon, eller god middag passar nog bättre.
Älskade och jag tog oss en lång sovmorgon. Som vanligt blir jag arg då han rullar över mig sådär valrossaktigt. Jag är iaf graciös när det vankas mys, men älskling, han hoppas liksom över mig. Jag borde snart bli platt som en pannkaka.

Nu ska vi snart ge oss ner på byn för att äta middag tillsammans. Blir nog en räkbaugette på Hartmans, med en skogsbärspaj till efterrätt. MUMS.

Jobbar 16.15-21.30 ikväll, sen ledig i 4 dagar. Så jäkla skönt. Ska städa lägenheten, vara ute och röra på mig, samt mysa med mannen då han väl är hemma.

Ska förresten ta med mig Hubban the Cat till mamma och pappa på lördag, så hon får träffa sina syskon igen. Hoppas det går bra. Men det gör det nog. Annars får jag köra hem henne igen.

Nu, snus och fixa mig iordning.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback