Måndag

Så var det ny vecka, nya tag. Ledig idag med, skööönt. Skulle egentligen tvättat imorse, men jag kom inte ens upp ur sängen. Tack och lov att man har en så underbar sambo som orkar stiga upp och fixa sånt då jag är för klen.
Så nu är tvätten iaf klar. Ska nog ta mig en promenad idag, är så fint väder ute,  har redan varit nere på byn en liten runda.

Igår var riktigt trevligt. Först spelade jag och älskade SingStar, sen kom Becca hit och sjöng med mig. Efter Becca gått kom syster över och vi fortsatte på sången långt in på kvällen, för att sedan spela Buzz.  Riktigt, riktigt trevligt.

Fille o Emelie kom inom och grattade mig i efterskott, tack snälla ni :)

Nu ska jag käka lite frukost och sen får jag se, om det blir promenad direkt, skulle ju hjälpa Joel att skjutsa ner lite däck med. Så kanske blir promenix efter jag skjutsat däcken.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback