One more time to ease the pain.

Nytt upplägg för kvällen.
Vi ska på bio, jag och min älskade Joel, samt syster Amanda. Ska bli riktigt roligt.
Tänkte åka vid 19.30, hinna med ett donkenstopp innan med ^^ Var evigheter sedan jag åt där.
Och sen kika på Stardust. Blir kanon.
Kunde faktiskt inte tänka mig en bättre sak att göra denna gråa, tråkiga fredagskväll.

Detta är faktiskt mitt inlägg nummer 300. Tänk att jag orkat plita ner så mycket ord, så många tankar, så mycket händelser. Jag är nästan imponerad av mig själv.

Sitter för stunden och funderar vad jag ska ta på mig ikväll. Lyssnar på Eric Clapton och kikar nyfiket på min vackra Joel som sover i soffan bakom mig. Ska väcka han snart, så vi kan börja göra oss iordning.
Tänkte vi tar min bil till Växjö ikväll, kanske blir sista långresan med Bettany? Just det, måste ju lägga ut annonsen snart. MLY, gör det i veckan!!!

"I wish that I could hold you, one more time to ease the pain.
But my time´s run out, I got to go, I got to runaway again.
Still I catch myself thinkning, one day i find my way back here
You´ll save me from drowning, in a river, drowning in a river of tears."
[ River of tears - E. Clapton]


 


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback