Hur mår du? Jag mår bra, tack!

-Hur mår du? 
Bra/dåligt. Mitt mående är ett stort fan av bergochdalbana
-Vad har du gjort idag?
Klippt mig, handlat mat, packat upp maten, läst Solo, spelat GH och gjort salladen till kvällsmaten.
-Och vad ska du göra i helgen?
P A R T Y !
-Grönsaker eller kött?
Kött, är inget stort fan av grönsaker. Möjligtvis majkolvar.
-Techno eller pop?
Techno. Nu blev jag sugen på att stampa ^^
-Rosa eller svart?
Svart. 85 % av min garderob går i svart.
-Vit eller gul?
Vit
-Glas eller plast?
Glas.
-Enfärgat eller randigt?
Byxor; alltid enfärgade. Tröjor får gärna vara randiga. Men enbart svart och vitrandiga.
-Armband eller halsband?
Halsband.
-Groggar eller cider?
Cider.
-Hardcore eller hiphop?
Allt utom hiphop, tack.
-Natt eller dag?
Dag
-Lång eller kort?
Jag är kort. Jag vill vara lång.
-Brända skivor eller ej?
Brända is the shit, så länge de inte blir repiga.
-En öde ö eller big brother?
BB. Jag hade lätt varit den tråkigaste deltagaren genom tiderna. Tänk själva. Soffan är min största hobby, tätt följt av snusen. Tittarsiffrorna kommer ju stiga till skyarna...
-Sova eller vara vaken?
Vaken, så man kan gå och lägga sig för att sova.
-Alkoholism eller nykterism?
Jag kan leva utan alkohol, men jäklar vad gott det är med vin.
-Droger eller rökning?
Snus.
-Dator eller tv?
Tv
-Action eller komedi?
Komedi
-Ja eller nej?
Eller kanske?
-Godis eller choklad:
Jag trodde choklad var godis?
-Mobil eller dator:
Mobilen.
-Morgontrött eller nattuggla:
Jag är morgontrött. middagstrött, kvällstrött. Darn it. jag är rätt och slätt Trött.
-Köpa eller sälja:
Köpa.
-Vegetarian/vegan eller ej:
Ej

Har Du Någonsin...
-konfirmerat dig? 
Ja. jag ville ha presenterna
-sagt något korkat i Göteborg?
Varför säga korkade saker i GBG när man kan säga det här hemma i lille Ä-hult?
-sagt till din mamma att du hatar henne?
Ja, det kan jag tänka mig att jag sagt
-bett till Gud?
När jag hade sönder videospelaren så bad jag till Gud att den skulle bli hel igen. Det blev den inte. Så sen dess har jag inte bett till Gud mer.
-dansat i köket helt ensam?
Jag har nog dansat runt ensam i hela lägenheten
-velat ligga med en skallig man?
Vissa säger att Joel är skallig, men han är bara rakad. Så ett svagt ja då kanske?
-lurat någon på pengar?
Nej, jag är för snäll för sådant
-stulit från ett barn?
Nej.
-sökt till Big Brother?
Nej.
-varit med i Big Brother?
Nej
-slagit en vän?
Nej.
-tyckt att du själv varit jobbig?
Ibland
-spelat in ett avsnitt av Antikrundan?
Nej
-vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person?
Aldrig
-hävdat att man ska "vara sig själv"?
Säkerligen.
-köpt en skiva med death metal?
Nej.
-ljugit om din nationalitet?
Nej
-gråtit i slutet av Titanic?
Troligtvis, jag gråter till nästan alla filmer, det bara blir så.
-bakat in droger i ett bakverk?
Nej, jag bakar ju aldrig
-hånglat till Oasis? 
Nej
-önskat att du vore någon annan än den du är?
Ja.
-nypt en tjej i baken på krogen?
Nej, men någon kille har säkerligen fått sig ett nyp
-varit på en hårdrocksbar?
Nej. men jag vill
-städat och tyckt att det var kul?
Är du spritt språngande galen?
-förolämpat någon så grovt att de börjat gråta?
Ja
-blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen?
Ja
-luktat svett och tyckt att det är charmigt?
Onej!
-rakat bort ögonbrynen?
Aldrig!
-ätit middag med en lärare?
Why?
-muckat gräl med en skinnskalle?
Jag muckar inte gräl.
-konverterat till islam?
Jag vill inte konvertera till något. Kanske min egen religion dock, MLY är bäst. Dyrka henne. Älska henne.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback