Svart och vitt.

Disorder RatingInformation
Paranoid: Highclick for info
Schizoid: Lowclick for info
Schizotypal: Moderateclick for info
Antisocial: Moderateclick for info
Borderline: Very Highclick for info
Histrionic: Moderateclick for info
Narcissistic: Highclick for info
Avoidant: Highclick for info
Dependent: Highclick for info
Obsessive-Compulsive: Moderateclick for info


http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

Det här var ju ett rätt deprimerande resultat.
Borderline? Jag?

Har mest legat och slappat idag. Mår fortfarande jäkligt dåligt. Hur ska jag orka med jobbet imorgon? Jaja, det återstår att se imorgon.

Ska försöka umgås lite med min man nu.

Har föresten beställt 2 filmer nu. Stulna År och Mupparna på Skattkammarön ^^, Stulna år är så jävla bra. Mupparna har jag inte sett på år och dar. Men minns då vi såg den på halloween, vi skrattade så vi skulle storkna. Det ska bli kul att se den igen.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback