Whoa, Happy Days!

Helgen lider mot sitt slut och min ledighet närmar sig med stormsteg. Två hela lediga dagar. Vad fanken ska jag hitta på?
1) Klippa mig ( om jag får en tid vill säga)
2) städa lägenheten ( om jag orkar..)
3) Sova ( läääänge!)
4) Umgås med min Man. Älskade underbara Joel.
5) Kela med Bubba Sparks så mycket jag kan ( katten)
6) Ut och röra på mig ( om jag orkar...)
Jamen, se där. Jag kan nog få ihop några av ovanstående punkter. Typ 3, 4 och 5.

Har arbetat hårt hela helgen. Jag är så stolt att jag överlevde utan att klaga för mycket. Inte för att jag klagar på att jobbet är tråkigt. Nej nej. Jag älskar mitt jobb och kommer nog inte tröttna i första taget, annars skulle jag ju inte utbildat mig till USKA? Men just att gå upp tidigt på helgen när alla andra droppar i säng efter efterfesterna så ska jag stiga upp och jobba. Det känns oftast tugnt. Men det har gått bra.

Igår åkte jag till Mattias efter jobbet. Joel, Aron och Jessika var där och kollade på fotboll. Matchen var sådär. Men vi hade trevligt ändå. Orkade inte stanna så länge, så åkte hem och satte mig vid datorn för att varva ner. Syster ringer och snäll som jag är så får hon sova här.

Idag har jag då varit aktiv och gått på IKEA för att shoppa lite ljus, fat och badrumshanddukar. Ska fixa iordning lite här hemma innan Joel kommer hem från jobbet. Jessika hämtade upp mig precis när jag kommit hem från IKEA och vi hann se sista halvtimmen av ÄIF matchen. De vann. Vi var glada.

Ikväll ska vi kolla på Bridget Jones och mysa hela natten lång. Me like ^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback