Raindrops keeps falling on my head...

Det finns få nackdelar med att arbeta inom hemtjänsten gentemot att arbeta på ett boende. Idag har en av nackdelarna slagit till - REGN!

Det är ju inte sådär himskans kul att springa in och ut från bil, till hus osv när det spöregnar ute. Jag som dessutom varken äger ett helt paraply eller en regnjacka... Jag räknar med en rejält blöt kväll på jobbet...

Det är ju inte heller direkt någon idé att ha glasögonen på sig idag, man lär ju ändå inte se något för alla regndroppar. Så med andra ord får jag nog slänga p mig linserna nu.

Imorgon är jag ledig, vilket innefattar en lååång sovmorgon, uppröjning av lägenheten och mys med älskade.
Låter inte helt fel vill jag lova!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback