Fullt upp och nu är jag ledig.

Nu ska jag berätta, jag är så jäkligt nöjd. Jag är ledig i 4 dagar nu, nästa arbetspass blir på tisdag. Skönt skönt skönt.
Har inte varit så aktiv här på bloggen den här veckan, har haft fullt upp med mitt mående och jobbande.
Var sjuk i söndags, sen mådde jag bättre frammåt kvällen och fick då grym ångest över att jag var sjukskriven, så pallrade mig till jobbet på måndagen, fortfarande inte på topp, en bättre. Sen jobbade jag extra för Linda på tisdagen som låg sjuk i förkylning, sen jobb onsdag och idag. Nu känner jag mig helt slut och min hals börjar rossla, så jag väntar med spänning på att se om jag blir mer sjuk eller inte. Skulle ju inte förvåna att jag blir det bara för att jag är ledig.

Nu sippar jag på ett glas rött, jag som faktiskt inte tagit ett enda glas sen i lördags, trots att det är så gott. Så får förtjäna det nu, när ledigheten slår på :)
Läser lite sminkbloggar och får ett starkt sug av att dra fram skuggorna, så det gör jag säkerligen nu efter jag bloggat.

Imorgon ska jag klippa mig. Äntligen. Har fortfarande inte kommit på hur. Jag skulle behöva klippa det kort, mycket kortare, för det är så skirt och slitet. Jag behöver låta mitt hår få en nystart, men jag kommer aldrig passa i kort hår så det blir nog inte allt för drastiskt. Tror jag.

Nä, nu blir det nog sminkväskan ^^

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med ledigt !:)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback