Don´t eat my bananas...

Ny vecka, nya tag. Hej och hå... Har ju varit piggare i mina dagar måste jag säga. Lördagens kalas tog nästan kål på mig. Kalaset var dock mycket trevligt, men jag misstänker starkt att det blev lite för mycket av det goda, och då menar jag inte den underbara tacosen som vi blev bjudna på.

Vid 01-tiden bestämde jag mig för att gå hem. Vilket jag gjorde. För att ångra mig direkt när jag kom hem. "Jag vill ju tillbaka till festen och till Joel" tänkte jag, och traskade genom halva byn för att komma tillbaka till festen. Stackars, stackars Erica fick utstå miljoner fyllesamtal från mig. FÖRLÅT! Tack och lov för att du inte hade mobilen med dig dock, men med alla miljoner meddelanden som jag pratade in på din mobil så måste du ju ha trott att jag var knäpp. Men det vet du ju redan att jag är ^^

Hur som helst. Jag kom tillbaka till festen och insåg att jag verkligen inte missat något, och att jag verkligen ville hem. Hur patetiskt är inte det, jag gick hem för att sedan vilja gå tillbaka till festen och när jag kommer till festen inser jag att jag vill hem? Så jag gick hem, en andra gång på typ 1 timme. Fick sällskap av Sasse den här gången, och vi tog en lång paus på gräsmattan utanför hans flickväns lägenhet där vi filosoferade om livet, för att sedan inse att man frusit röven av sig och fick traska för att möta upp Joel. Sen kom jag äntligen hem och fick krypa i säng vid 04.30. Så ni kan ju gissa om jag var trött/bakfull/sleten igår.

Nu ikväll har jag och älskade bestämt mys. Vi ska laga mat, kika på tv och avsluta med en film. Ska bli så mysigt.

Nästa vecka, det längtar jag till. Tatuering på onsdag och Kent på torsdag! Fy fan, vad härligt!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback