Äntligen!

Nu är äntligen min lilla katt hemma.
Vid 15 - snåret ringde de och meddelade att allt hade gått bra med operationen, så vi fick hämta henne efter 16.30 tyckte de.
Tyvärr fick jag inte ledigt från jobbet idag, så jag fick ju snällt infinna mig där mellan klockan 13.45 - 21.00, rätt jobbigt med tanke på att jag inte sovit något inatt. Men det gick!

Joel, mamma och pappa hämtade hem lilla Hubban och nu ligger hon i fotöljen och vilar upp sig. Joel ska hålla vak på henne inatt så jag får sova - tack älskade.

Så nu är Hubban kastrerad, trattförsedd och dåsig. Men ack så kelen, underbara lilla gosegos katt. Imorgon ska vi hämta ut medicin till henne, smärtstillande och antibiotika, sen får vi hoppas hon kommer upp på benen snart.

Nu ska jag försöka sova, har varit en lång och extremt jobbig dag.

Erica - tack för allt ditt stöd, utan dina ord hade jag nog dränkt mig i toaletten av oro.


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Oh, så skönt att hon är hemma igen! Blev orolig när jag såg vad du skrev på andra bloggen... Kram!!!

Postat av: E

<3 Kärlek i stora lass, du är världens bästa.

2008-09-20 @ 14:35:02
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback