Fest för hela slanten

Hallå eller!
MLY är uppe ur sängen och mår äntligen som en människa igen.
Helgen har bjudit på så mycket fest att det är ett under att inte levern har havererat. Typ.

Fredagen blev det lite lättfest hemma hos mig, med Kary, Becki och Sanna. Även lilla Björn kom, så kul! Vi drack massa vin, lyssnade på musik och spelade Singstar. Sedan blev det Wärkstan. Nackdel - så många småttingar. Förfel - vi ägde ;) haha. och jag behövde inte visa leg för att komma in, WEI!

Efter Wärkstan blev det efterfest hos Becki, med någon otrevlig kille som var så nosig mot mig. Kary var dock snäll och skällde ut han - Tack gumman! Sen kom Tobbe och Henke dit. Tobbe sjöng i falsett, vilket var riktigt kul att höra för någon som är hårdrock ända in i själen. Tyvärr blev efterfesten inte så lång eftersom jag var tvungen att möta upp syster som skulle sova hos mig. Var hemma vid 03.30 och somnade som en gris.

Lördagmorgonen var rätt så bakfyllebetonad. Joel väckte mig klockan 10 ( ! ) och då hade jag en huvudvärk som inte är av denna jord. Men efter 2 alvedon så var det lite bättre. Gick ner och åt lite bakfyllemat ( langos) för att sedan gå och köpa toapapper och sen bege mig hem och sova igen. Vaknade vid 16 och gick upp för att duscha. Gästerna anlände vid halv 7 och trillade sedan in lite hipp som happ.
Även lördagen blev det wärkstan, och ännu en gång kom man in utan leg. Woho, är jag vuxen nu liksom? Kary och jag höll oss mest vid ett bord, med en öl i handen hela tiden. Sjukt roligt!
Träffade på Tobbe, drack lite mer öl, och åt sen hamburgare. Träffade även lilla Emil. Som inte riktigt ville prata med mig. Why? Säkert för allt pinsamt jag sa på fredagen..

När Wärkstan stängde var det dags att gå hem till Tobbe, men alla andra bangade ju ur. "Vi kommer 5 pers", men när vi väl kom fram var det bara jag och Kary. Men det var trevligt. Youtube - klipp, Henke som däckade ( och vi älskar ju alla att hämnas!!!) så med två batterier i näsan, halva ansiktet sminkat och en massa ölflaskor över hela honom så kände vi oss rätt nöjda med vad vi skapat. Vid 06.30 skulle vi stövla ur därifrån. Men jag hade ju ingenstans att ta vägen då jag lämnat ifrån mig min hemnyckel till syster, plus att Joel hade den andra, och Joel sov, så jag följde med Kary hem till Becki. Med vänster skon på högerfoten och en hand som kliade huvudet undrade jag vad jag höll på med, medan Kary och Tobbe skrattade gott åt mig. 2 tjocktröjor senare ( mah, jag fick iaf Mötley Crue, Kary fick ju Djurgården.. haha) så traskade vi hemåt. Det var så ljust ute att man fick ont i ögonen, och vi som skulle ta kort vid Linnéstatyn fick snällt glömma de tankarna, för det var människor där.

Sov till 11, sen fick jag skjuts hem av Linda och Björn. Sov sedan vidare hemma hos mig, efter att ha sagt hej då till Aron som åker på sin långresa idag. Joel kom hem med en sillamacka till mig, för att sedan sova lite mer med mig. Vid 17 var jag vaken, så vi gick ner, hyrde tre filmer och köpte chips, kollade på två filmer, jag somnade igen, gick och la oss på riktigt vid tolvsnåret och sedan sov jag till 11 idag. Så nu borde jag ju vara utvilad iaf.

Tack Becki, Kary, Linda, Björn, Joel, Mattias, Jessika, Amanda, Tobbe mm för en helt sjukt rolig helg!!!

Och du, fröken Gråberg, Jag lever :D jag hör av mig idag!

Sjukt nice kväll!
Kary och jag, sjukt rolig kväll stumpan!


Kommentarer
Postat av: E

Åååh darling. Du lever!

Postat av: E

Jomenvisst hade jag en trevlig helg! Vore dumt att säga annat :D Du också ser jag ;) DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG PÅ BILDEN!! Puss /Din E.

2008-09-15 @ 20:03:43
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback